Hero image
Lowell Lytt

Lowell Lytt

Dette er en podkast hvor vi i Lowell vil sette søkelys på en rekke temaer som knytter seg til inkasso. Her håper jeg at vi skal kunne gi gode forklaringer, og kanskje noen tips, til de som skylder penger og de som har penger til gode. Kay Wågbø er kommersiell direktør i Lowell Norge. I disse episodene vil han ha samtaler med en rekke eksperter innenfor de ulike temaene som tas opp – og hva er vel bedre enn å få denne informasjonen direkte fra noen av bransjens fremste eksperter?

Fremtidens kundeservice

I den første episoden av podcasten "Lowell Lytt" diskuterer Kay Wågbø og Tom Kjuusmoen fremtidens kundeservice. 

De tar for seg hvordan bruken av AI og roboter øker, og spør om vi i fremtiden vil møte mennesker i kundesenter, samt gir innsikt i hvordan teknologi kan endre kundeservice og hvilke fordeler og utfordringer dette medfører.

Og hvordan man kan jobbe rundt økt bruk av AI for å sikre at menneskelig empati og forståelse i vanskelige situasjoner ivaretas ?

Fremtidens kundeservice